torsdag 21 januari 2010

Enda skoldagen denna vecka

Nu är jag hemma efter en kort men rolig skoldag.

Till frukost blev det två wallenbergare som blev över från igår. Lunchen bestod av ännu en wallenbergare, ett stekt ägg och lite stekt svamp. Till det hade jag lite hemmagjord bearnaisesås.

Till kvällen har jag idétorka, har inte mycket hemma heller... Hm...Det blir nog kycklinggryta eller något sådant tror jag. Någon som har något roligt kycklingrecept på lager?

Vet inte, jag blir lätt uttråkad när jag äter LCHF, jag mår toppen av det, missförstå mig inte. Men ibland längtar jag efter ett glas juice och en fruktsallad. Det är ju det man alltid har intalat sig att det var nyttigt. Jag har lite svårt att komma ifrån det där...

Får fundera på det hela hur jag ska lösa detta haha :). De minst sockriga frukterna är jag inte så sugen på, utan tyvärr är det de som innehåller lite mer, typ banan, vindruvor och apelsin... attans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar