onsdag 13 januari 2010

Mission completed

Ja, en del av det i alla fall. Jag är nyss hemkommen från gymmet, det blev ett riktigt skönt styrkepass. Innan träningen blev det lite bacon och ägg i alla fall, ville inte träna på helt tom mage.


På vägen hem från gymmet, det är väl 3 km ca., stannade jag vid solariet och solade 20 minuter. Gud, vad det var skönt med lite värme och ljus! Jag vet att det inte är bra för huden men 2-3 gånger/år måste jag sola för att inte deppa ner mig totalt. Jag blir jättedeppig av att inte ha solljuset... Men nu klarar jag mig några veckor till!
Här till vänster ser ni mitt fina gym. Det ska vara min bästa vän ett bra tag framöver...
(bild från http://www.xercise.se/)


Väl hemma från träningen blev det två kokta ägg, gott precis som de är! Jag vet inte hur jag ska göra med proteindrinkar. Någon som vet om detta är bra eller dåligt i kombination med LCHF? Behövs det? Ge gärna tips och råd.

Nu ska jag ta en dusch och sedan hämta barnen. Ikväll blir det myskväll!

Till middag kommer det att bli wallenbergare med broccoli och cremefraichesås. Barnen får hemmagjorda potatisklyftor istället.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar