fredag 15 januari 2010

Flås

En lite mindre jobbig dag idag på gymmet. Inte för att jag inte tog i, utan mer för att min kropp börjar vänja sig. Det blev ett styrkepass med 15 minuters uppvärmning på cykel och 10 minuters avslutning på crosstrainern.

Jag känner mig smalare, eller är det bara inbillning? Det får vi se på måndag. Jag läste något om det där, att när man börjar träna ser man mer positivt på sin kropp. Stämmer in på mig i alla fall =).

Nu närmar sig helgen med stora steg. Gymmet ser jag inte förrän på torsdag igen, lite ledsamt nästan. Men jag kör på med Wii spelet och tänkte gå en lång runda med barnen.

Nu är det lunch på G, för första gången sen jag kickstartade med LCHF är jag faktiskt hungrig! Konstig känsla det där, att inte vara hungrig? Fler som har det så, jag äter knappt någonting känns det som men är alltid mätt... Jag som har varit sugen på mat 24/7 innan! Go' känsla att vara mätt 24/7 vill jag lova...

















(Min go'a lunch)


Hasta luego!

1 kommentar:

  1. Känner exakt likadant :) Ibland kan jag gå runt o fundera på vad jag ska göra med alla extra timmar jag får över, när jag inte behöver gå o tänka på mat hela tiden... hahahaaa vilka i-lands bekymmer man har...

    SvaraRadera