söndag 17 januari 2010

Godmorgon!

En ny dag - en mulen sådan - är här och jag har inga som helst planer. Det blir lite städning men annars inget speciellt.

Jag sitter och funderar på vad jag ska äta till lunch, det lutar åt ostrullar eller i alla fall något litet, jag är inte så hungrig. Till kvällen blir det en god gryta med broccoli till. Jag och min dotter ska sova över hos mina föräldrar så middagen kommer att avnjutas där.

Tack och lov äter de också LCHF, så jag behöver inte vara rädd att fuska där inte hihi.

Hur går det för er andra?

Jag har invägning imorgon, nervöst är det. Men jag hoppas på ett minus, antingen på vikten eller måtten. I och med att jag har börjat gymma kanske det inte händer så jättemycket på viktfronten, vet inte...

Nu ska jag börja förbereda grytan som jag ka ha med mig ikväll, det tar ett tag att fixa det. Grytbitar blir ju godare ju mer du kokas. MUMS vad gott det ska bli!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar