fredag 15 januari 2010

Gääääsp

Gud så trött jag är!

Lika snabbt som dagen tog slut igår började den igen =) Visst är det härligt?

Barnen sover fortfarande, om 1 timme ska vi bege oss till dagis. Men jag har inte hjärta att vcka dem, de får sova skönt några minuter till.

´Till frukost blir det ägg och bacon, dock utan cremefraiche klick för den är slut. Jag använde den igår till laxen när jag gjorde fetaost/cremefraichesås. Till lunch tar jag rester från middagen igår, det blev praktiskt  nog en fiskbit och lite broccoli över, toppen!

Kvällsmaten vet jag inte ännu, men det lutar åt smörstekt kyckling och gräddsås med haricoverts. Idag är det ju fredag! Då ska det vara lite "finare" mat tycker jag, fira att man har klarat veckan typ hihi.

Nu ska jag väcka min prins och prinsessa, hörs senare.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar